Augusti 2019
M Ti O To F L S
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Felanmälan

FELANMÄLAN DAG:

Under dagtid, ej brådskande:

Felanmälan via hemsidan, skriftligt i föreningens brevlåda eller i sista hand per telefon 

0738-188 188

 

FELANMÄLAN JOUR:

Brådskande kvällar, helger och natt

0733-188 150

 

VID STÖRNING:

Svenska Störningsjouren

08 – 645 00 35

OBS, Kontakta den störande medlemmen först. Oftast hjälper det att vänligt påpeka om oljudet..

Missbruk av jouren debiteras den enskilde medlemmen.

 

Felnmälan TV, Bredband och Telefoni.

I det avtal som vi har med Telia står det:

Fatighets-och områdesswitchar övervakas aktivt av Telia och larm från dess åtgärdas rutinmässigt av Telias driftorganisation.
Problem som berör enkilds anslutningar åtgärdas efter att boende felanmält sitt abbonnemang till Telias kundsupport vir telefon 020-240 250.
Vid fel som berör minst tre kunder oavsett tjänst, felänmäler fastighetsägaren.